Denna packning

2011-06-10 @ 16:55:05 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Packat en kartong idag yey vad duktig jag är haha lite skrattretande faktiskt.. snacka om att ha noll motivation till att packa.. konstigt eftersom att jag längtar tills vi flyttar.. Jag tror problemet mest är att sakerna (det messta) som ska packas är Alles.. kul för mig att hålla på att riva i det och packa ner.. nej känns inte kul alls.. men ja återigen fattar jag ju att han inte har samma tid som jag har med att packa för han jobbar ju. men ändå... less på allt skit.. åhh tänk om jag bara fick slänga ut allt skit :D vad underbart det skulle vara hahahaha

Jag kan iofs inte påstå att jag orkar så himla mycket heller i den här värmen.. blir så himla varm och slut i kroppen bara efter en liten stund.. det är rätt påfrestande faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback