Förvärkar

2011-06-27 @ 11:44:26 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

antar jag att det var jag vaknade av idag.. starkare än jag haft innan så det var lite spännande men dom gick över efter ett tag... det var ju synd ^_^ Fast å andra sidan så är vi ju inte klara i Kottens rum ännu.. så kanske lika bra att det gick över ^_^

Nu har vi bara suttit här i soffa hela morgonen och tittat på skitprogram och bara myst. Vi har inte ens ätit frukost ännu och det börjar kännas i magen nu. Ska nog ta mig ut i köket och duka fram massa gottigt så vi får i oss något vettigt! Sen får det bli en dusch och roligheter som att betala räkningar... Måste kolla över vad vi har för pengar eftersom att jag vill smyga in på ikea en sväng när vi ändå är i kalmar sen idag :P

Men som sagt.. nu blir det att äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback