Magiskt!

2011-03-08 @ 18:24:35 | Publicerat i: Graviditet | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag kände vi Lillkottens små sparkar och buffar på utsidan för första gången. Jag låg på soffan och vilade och hade handen på magen och så pötsligt fick jag mig en spark rakt i handen, så sa jag åt älskling att också känna och han fick också en spark mitt i handen. Det kändes som en liten liten fot ^_^

Äntligen fick älskling också känna att det verkligen är liv där inne i min mage <3
Magiskt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Mysigt! Det är en häftig känsla! Och så kul när partnern med får känna det! Blir ju lite mer verkligt då, även för honom! :)

2011-03-09 @ 06:13:05
URL: http://smultronmammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback