Måndag!

2011-03-14 @ 12:47:40 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag sitter just nu i skrivandets stund på jobbet och lyssnar på 14 st sovande småttingar. Skönt att vara tillbaka på jobbet igen så dagarna går lite fortare och man får träffa lite folk. Men det är inte lätt alltså, min rygg och mina höfter är inte alls med mig och vill inte alls som jag vill! Dom vill bara göra ont och hugga och sända ut strålande smärta titt som tätt.. inte skoj.. jag har ialf lämnat in papper till chefen idag som hon skulle kika på och fylla i när hon har tid, jag sa att det är lite småbrottom för att jag vill få iväg alla papper så jag hoppas verkligen att hon håller vad hon lovat! Så klart blev hon ju inte alltför glad när hon insåg att det handlar om att jag begär att få gå på havandeskapspenning redan i maj.. men samtidigt så tror jag hon förstod det eftersom att jag har så ont hela tiden!

Suck och stånk.. nu ska barnen upp! Tack och lov kom Bella in och hon är så snäll och plockar upp barnen åt mig! Tack gumman <3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Det va så lite så. Kram på dig =) <3

2011-03-14 @ 18:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback