Ont ont ont...

2011-03-23 @ 20:00:17 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

...har jag idag, jäkla skit med vår gård på jobbet. har hållt på och tömma massa vattenpölar på vatten för att det inte ska vara drunkningsrisk för våra små pyren... Helt sjukt att fastighetsskötarna inte sköter om gården åt oss när det blir som det blir under våren. Jag har i alla fall fått mina papper från chefen nu så nu kan jag skicka in allt till f-kassan. Ska göra det imon innan jag åker, men måste kolla igenom mitt brev igen, är så nervös över att det inte är något bra brev som dom kommer godta.. men dom som har läst det tycker det är bra i alla fall så det är ju alltid något, jag får lita på er!!! ;)

I morgon bär det av till Thereisia! Det ska bli så roligt att träffa henne och barnen =) Älskling han stannar hemma med hundarna och fortsätter jobba.. Men just nu är han så underbar så han springer fram och tillbaka till tvättstugen för att jag ska kunna ha med mig rena kläder imon när jag åker! Min underbara älskling <3

Nu ska ja fixa med mitt brev.. igen.. sen ska jag packa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback