Otroligt trött

2011-03-01 @ 21:17:33 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, som rubriken säger så är jag otroligt trött ikväll. Jobbat stägning idag och ungarna har varit helt upp och ner och inte lyssnat på något man säger. Jag orkar verkligen inte med det just nu plus att jag får så jäkla ont under dagen också, och det gör att min stubin är mycket kortare än vanligt.. Inte kul att vara en "sur" och tråkig pedagog, jag kan ju inte leka med barnen på samma sätt längre, kan knappt sitta på mattan vid fruktstund och samling =( Det kan kännas helt ok på morgonen när jag går upp och en bit in på förmiddagen, men eftermiddagarna brukar vara hemska.. Idag har jag iofs tagit det väldigt lugnt och suttit ner väldigt mycket.. Värken blir värre desto mer jag står och går omkring.

När vi kom hem hade vi ett låååångt samtal med varandra, det behövde vi så det känns bra! Vi kom fram till en hel del under vårt samtal, nu ska vi bara bestämma oss för hur vi ska göra också.. Inte det lättaste det heller =/

Nu har jag duschat och gjort mig klar för kvällen.. så sen är det bara att borsta tänderna och hoppa, eller snarare krypa ner i sängen.. Det ska bli mysigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback