Smålänsk husmanskost

2011-03-03 @ 20:07:56 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har faktiskt inte direkt något vettigt att skriva idag.. Jag har ju bara jobbat idag.. ingen annat.. när vi kom hem lagade jag mat och nu är vi grymt mätta. Det blev kokt potatis med stekt fläsk och löksås idag.. GOTT!

Tanken var att vi skulle åkt på babykväll på babyland nu ikväll men vi pallar inte så det får vara... Lite smådumt att ha det mellan 19-21 en torsdagskväll. hade vart bättre med en lördag eller söndag tycker jag..


Kommentarer
Postat av: emelie Nordmark

Mmm det är mysigt men jag kunde inte ha på mig de varje dag :P



Ja det tycker jag också är konstigt, jag menar man borde ju få lyssna på hjärtat först :P

Det är verkligen en upplevelse, jag spelade ju in en stund av de =)

2011-03-03 @ 21:12:49
URL: http://www.emelienordmark.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback