Dagen i korthet!

2011-05-13 @ 20:24:02 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

(Det blir alltid lite dålig update när vi är på Öland, men det är väl för att jag typ aldrig sitter vid datorn här)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag har varit en skön dag! Alle åkte iväg med Pärlan för att lämna in henne på service, och så åkte han för att klippa sig. Under tiden var jag kvar här i Tveta och hjälpte Karin med lite olika saker och så var vi och plockade liljekonvaljer. Det finns nog ingen blomma som är så fin och luktar så otroligt gott! Jag häll på att ringa massa samtal angående lägenheten vi tittade på igår och som vi vill ha. Alla samtalen slutade med att det ska skickas upp ett kontrakt till oss som vi ska skriva på för vi fick lägenheten som vi ville ha! Helt underbart!

När Alle kom tillbaka från Kalmar så var jag så otroligt trött och hade så ont i mina revben och min svanskota så jag gick och la mig en stund och sov kanske i 30 minuter eller något. Efter det så åkte vi till Ikea för att köpa ett skötbord som ska stå här hemma hos Karin coh Stig =) När vi ändå var där passade vi på att titta ut lite fler saker till bebisen.. så nu ska allt bara inhandlas men det tar vi när vi flyttat!

Nu är det dags för jordgubbar och grädde! GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback