Det är bättre nu!

2011-05-25 @ 20:56:50 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu har jag lugnat ner mig några kilon! Det blev bättre när jag fick sätta mig i soffan och bara slappa och äta en Daim haha tänk vad en bit choklad kan göra mycket =P

När Alle kom hem så åkte vi till Örby för att kika på ett babyskydd som vi hittat på blocket.. Jättefint var det, ser ut som nytt så det fick följa med oss hem =) Jag vet att jag skrivigt för några månader sen att vi skulle hyra babyskydd men nu kände vi ändå att vi vill ha ett "eget" eller vad man ska säga och så fick vi ett så fint för ett väldigt bra pris =)

En Besafe Izi Sleep är det vi köpt och det var ju det vi ville ha från första början så det är ju toppen!

Kommentarer
Postat av: Marie ✿ BF 26 juli

Ja jag fastnade för den direkt :) Men det blir nog pappan som får bära den om bebis ska ligga där i också ;p Var ju inget för klenarmade om man säger så :D

2011-05-26 @ 20:03:06
URL: http://lifebymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback