Effektiv!

2011-05-20 @ 18:02:02 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag är en mycket bättre dag! Inte alls så ont och enegri har jag me, så jag har faktiskt använt min enegri till att göra lite nytta här idag! Målat (pillmålning) och spacklat i nästan 3 timmar. Så jag tycker faktiskt jag har varit ganska duktig :D

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem från jobbet. Hans skulle fixa lite ärenden på hemvägen.. bl.a. att köpa takfärg så vi kan måla över alla fula fläkar som byggarna gjorde i taket i hallen när dom var här och höll på.. vi sa till dom att fixa det som dom ställt till det men det gjorde dom aldrig.. dålig stil!! så nu får vi göra det själva. Men det känns skönt att det är några saker på vår lista som vi kan bocka av nu!

Nu ska jag ta mig ett glas samarin *mumsig värre.. ehum* och bara vila tills älskling kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback