Less och jäkligt irriterad..

2011-05-25 @ 15:52:54 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

(Tråkigt språk i detta inlägg)

Fy fan vad less jag är på det här skiten nu.. jävla lägenhet att hålla på i.. jag pallar fan inte mer snart skiter jag i det.. Men att snubbla på målsnöret känns ju inte så jävla kul det heller. Men jag blir så less.. det är ju bara jag som gör..  okok jag fattar att Alle jobbar på dagarna och är trött när han komemr hem..  och jag är hemma blablabla men jag måste väl få klaga om jag vill.. Jag är väl ändå hemma för en anledning?? eller?? Eller är det så att jag måste göra allt för att jag är hemma??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback