Sova..

2011-05-16 @ 22:38:16 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är jag faktiskt ganska trött så ska nog gå och lägga mig och läsa lite.. det blev inget vettigt gjort här hemma alls idag.. jag har haft så sjukt ont i revbenen hela dagen, ibland gick det knappt att andas, hemskt är det! Tänk att något så litet och underbart kan ställa tilld et så mycket för en.. underbara lite bebis, du är värd allt det onda men måste ändå få klaga av mig lite =)

I morgon ska vi gå på psykoprofylax kurs på barnmorskemottagningen.. känns lite lyxigt att det ingår i mödravården, för det gör det ju tydligen inte överallt.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback