Tack älskling! <3

2011-05-21 @ 19:47:02 | Publicerat i: Älskling | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har fått en pressent av min älskling <3
Så dagen bjöd på en tur till NetonNet där vi köpte en kamera.
Det blev en Nikon Coolpix s3100.. Som jag har sucktat efter den!!
Igentligen ville jag ha den lila men den fanns inte i lager så då valde jag den rosa och inte är jag ledsen för det inte hihi

När vi hade varit på NetonNet så åkte vi till Bauhaus *igen* för att fixa en färg som vi hade glömt plus lite annat skit vi behöver för att bli klara.. Vi passade på att köpa två lampor också som vi ska sätta upp till visningen för att det ska bli så bra ljus som möjligt =)

Nu har vi varit hemma en stund och vi båda är rätt trötta så det blir nog att slappa resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback