Tvätta bilen

2011-05-14 @ 10:47:47 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag har sovigt halvbra inatt.. Vaknat flera gånger av att behöva gå upp på toan, eller så låg jag fel så jag fick ont i höfterna eller svanskotan.. En gång vaknade jag av att jag höll på att kräkas av halsbränna.. Men då gick jag upp och drack ett glas samarin så blev det bra =)

Tanken just nu är att jag sak gå ut och tvätta bilen, den ser verkligen hemsk ut både innei och utanpå.. Sen kommer pappa i eftermiddag och då ska vi grilla och lite sånt.. ska bli mys =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Va fin blogg:)

Hittade din blogg på minbebis.com :) Ska ju oxå ha i Juli:)

2011-05-15 @ 12:02:19
URL: http://mammastheo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback