Underbara sol!

2011-05-09 @ 13:53:59 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det är verkligen helt underbart nu när solen har varit framme i flera dagar! Jag har solat en stund varje dag i hopp om att få lite färg hihi, idag har jag solat i 1,5 timma så skönt.. Jag fick lov att gå in för att lillhunden totalvägrade att ligga i skuggan även att jag sagt till honom flera gånger... Men å andra sidan så var det nog lika bra att jag gick in nu, har ju faktiskt mer att göra än att ligga där ute på balkongen och slöa =)

Ska snart måla lite, men först måste jag bli av med den här soldåsigheten jag fick hehe =) vila lite framför tvn med en flaska kolsyrat vatten ska nog göra susen =) mumms!

Kommentarer
Postat av: Marie ♥ BF 26 juli

Ja dom förstår inte nöjet i de hela ;D Men så fort bebisen har blivit lite större så ska jag lura i henne att hon vill ta hem ;)

2011-05-09 @ 19:09:03
URL: http://lifebymarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback