Åkpåse köpt!

2011-11-19 @ 14:42:30 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nu är vi på väg hem igen! Olivia var jätteduktig hela tiden. När Alles färg satt i så klippte Jonas mig.. och så hade han i ett medel i håret som tog bort massor av den guldiga färgen.. det är så jäkla fult när man ser ut som en tussilago i huvudet! Vi fick med oss lite produkter hem också.. jag ska gå tillbaka till Bed Head och se om min hemska klåda i hårbottnen försvinner..

Vi åkte förbi Toys and Baby när vi ändå var i Kalmar.. vi skulle titta på en åkpåse till Olivia.. vi skulle ju ha en i lammskinn.. men så hade han ingen sån inne så han visade oss en som heter Voksi.. han sa att der var en Royce Roll i åkpåsevärlden och att man kan ha den flera säsonger eftersom att man kan göra om den så den blir större.. man behöver inte krongla med vinterkläder eftersom att den är så varm.. så den fick följa med oss hem =)


1999:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback