Föräldraträff

2011-11-21 @ 22:20:48 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

I morse fick jag sova lääänge! jag har ju vant mig vid att Olivia väcker mig framåt 8:30 varje morgon och det är perfekt tycker jag.. men i morse så var hon vaken när Alexander åkte till jobbet och så jag tänkte att vi bara skulle amma och sen gå upp.. men vi somnade om och vaknade inte förens 10!! snacka om utvilad!!

Vi har varit hemma hos Nathalie på lunch med alla mammorna och barnen från föräldragruppen.. jättegod lunch bjöd hon på! det var en supertrevlig eftermiddag tillsammans!

När vi kom hem så kom Sandra och Elwin, vi bestämde igår att vi skulle äta middag tillsammans och så blev det.. fläskfilé i svampsås med ris till.. jäkligt gott blev det faktiskt!


Bara ögon för varandra <3


Nu ligger Olivia och jag till sängs och ska snart sova.. imon blir det en sväng till öppna förskolan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback