Fredag och Sushi

2011-11-18 @ 21:28:00 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Sandra och Elwin har varit på besök hos oss idag! Vi var ute på en promenad och sen när vi kom hem blev vi hungriga, så vi ringde och beställde hem sushi.. jäkla lyx att dom har hemkörning! Precis när vi skulle sätta oss och äta så kom Alle hem! jättemycket tidigare än vad han brukar =) Olivia höll precis på att somna men när hon fick syn på att pappa hade kommit hem blev hon pigg igen hihi

Nu ikväll så har vi ätit lite mat jag och mitt hjärta.. och så har vi bara slappat framför tvn.. jag är skittrött nu och funderar på att gå och lägga mig faktiskt..

Tack Sandra och Elwin för en mysig dag! Det är alltid lika trevligt att träffa er <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaa, sushi hemkört var helt okej lyx ;) tack och detsamma.. Alltid jätte trevligt att träffa er också! Kram från Elwin och mig!

2011-11-18 @ 23:48:48
URL: http://varatlillahjartaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback