Hokus pokus

2011-11-17 @ 22:08:45 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vi åkte iväg till möbelcenter med morfar Ronny i förmiddags för att kolla på en matstol till Olivia, det ska bli en förtidig julklapp från honom eftersom att hon behöver en stol nu.. vi beställde en hokus pokus stol som är vit i stommen och har rosa sits.. kommer bli perfekt!

Efter vi varit på möbelcenter följde vi med hem till pappa för att fika och kolla på julsaker som min farmor hade när hon levde.. vad hemskt det är när man ser en sak och verkligen kommer ihåg den och nästan känner hur det luktade i rummet den stod i.. jag tycker sånt är lite läskigt! Men i alla fall så hittade jag lite saker som fick följa med oss hem =)

Jag gick även en promenad med mamma idag.. det blev i sakta mak för jag har haft så satans ont i ryggen och ena knät.. vet inte vad jag gjort! men det var skönt att komma ut en sväng..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback