Kålpudding för första gången!

2011-11-06 @ 20:20:43 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Gabriella kom hit igen och ska stanna till fredag.. skoj, Slipper jag vara ensam den här veckan=) Alle åkte in till stan och plockade upp henne i eftermiddags. Egentligen skulle jag ha åkt men jag har haft så sjukt ont i mina höfter idag så jag pallade inte.. nu är det lite bättre som tur är men jag haltar fortfarande.. jäkla foglossning att hålla på och göra bakslag..=(

Till middag så gjorde jag kålpudding, jäkla gott blev det! det var första gången som jag lagade det själv så jag är nöjd=)

Just nu så ammar jag Olivia.. hon somnade ifrån det förut och vaknade 20 minuter senare och var fortfarande hungrig.. inte lätt det där ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback