Den kända ångesten..

2011-10-12 @ 23:09:31 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 4 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Vad hände med motivationen?? den bara försvann.. och är spårlöst försvunnen.. och nu ligger jag här och funderar och får ångest över min kropp.. jag vet, jag vet.. gör nått åt det då tänker ni.. jaa jag måste bara hitta motivationen som försvann.. jag skulle vilja träna, men då måste jag hitta något som Olivia kan följa med på eftersom att jag är själv med henne i veckorna.. och det verkar inte finnas något sånt här i stan..

Nä usch jag vet inte.. det är inget roligt att vara en tjockismamma.. =/

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är inte tjock det har bara gått 3mån sen du fick henne :)

2011-10-13 @ 08:05:43
Postat av: Fredrik

Du kan ju bara ta och powerwalka med Olivia i barnvagnen. Om inte annat kan jag vara barnvakt;)

2011-10-13 @ 08:12:16
Postat av: Frida

Ett tips är att investera i ett Wii, de kan man ju köpa tränings-grejer till, typ zumba och step mm. Då kan man ju träna hemma för sig själv lite. Jag har funderat påt faktiskt, men man får räkna med dryga 2000 kr sådär.

2011-10-13 @ 11:10:21
URL: http://friidutten.blogg.se/
Postat av: Thess || Linneas mamma

Kom hit en vecka så ska vi fasen träna ihjäl oss =D

2011-10-13 @ 19:31:17
URL: http://tstruwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback