En dag tidigare

2011-10-20 @ 20:14:04 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag åkte Gabriella hem.. pappa körde in oss till stan och efter att vi lämnat henne vid bussen åkte vi till Maxi för jag behövde handla hem lite saker..

När jag kom hem så kom Sandra och Elwin på besök.. vi fikade på en kladdkaka som inte var kladdig som Sandra hade med sig.. Hon var lite irriterad över att den var icke-kladdig.. men jag tyckte det var gott i alla fall =D barnen var lite halvgnälliga så vi satte oss i soffan och ammade och pratade en massa.. mycket trevligt =)

När dom åkt hem så badade jag Olivia och precis när pyamasen skulle på så kom pappa Alle hem, en dag tidigare! gissa om Olivia såg förvånad ut när hon fick syn på honom! lika gulligt varje gång! mysigt att han kom hem en dag tidigare<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback