Födelsedagsfika

2011-10-02 @ 11:59:56 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag hade vi födelsedagsfika för mig. Det hade vi hemma hos min mamma eftersom att hon har bäst med plats för extrabord och sånt. Det var trevligt och såklart roligt att få träffa alla igen, det blir ju lite oftare nu när vi har flyttat ner men det är roligt ändå :D

Pressenter

Från Gabriella


Fina örhängen fick jag av Therese och barnen =)
(kass bild, jag vet, bilngbling och lila sten)


Muggar och Tallrikar från höganäs fick jag av Karin och Stig!


Jag fick en charm till mitt Thomas Sabo armband av mamma, Valle och Jimmy
Lite roligt att hjulen på barnvagnen snurrar hihi


Av Alexander fick jag ett armband som man virar några varv runt handleden men som även kan användas som halsband från Spinning Jewelry. Och ett armband från Rock By Sweden (Laila Bagges märke)

(Lite småsvårt att ta bild med allt blingbling)


Pengar!
Av pappa: 2000Kr
Av mamma, Valle och Jimmy: 300Kr
Av Thobias Moody och Thommy: 300Kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback