Ingen babymassage idag

2011-10-20 @ 21:27:41 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Igentligen skulle vi ha varit på babymassage i förmiddags.. men vi sov så himla dåligt inatt så vi skippade det.. det hade aldrig fungerat med Olivia som inte sovigt.. hon hade bara varit ledsen och det är ju inget roligt.. :( Jag vet inte vad problemet var riktigt, hon hade inte ont eller så utan hon var bara ledsen och ville inte sova. Tyckte så synd om henne.. mitt lilla älskade hjärta! <3

Nu sover hon gott i sin säng *hallelujah* och jag hoppas hon fortsätter med det ett tag till, hon behöver verkligen sova! Jag har tagit en vaarmt avslappnande bad! Nu tänkte jag krypa upp brevid Alexander och se film och smaska på lite vindruvor =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback