25 år!

2011-09-28 @ 21:38:29 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja idag blev jag alltså 1 år äldre så nu är jag 25 år fyllda.. och inte är jag något klokare för det ;)

Mamma och pappa kom hit en sväng på lite fika och för att gratta mig. Så gulligt av dom med tanke på att födelsedagsfikan blir på lördag för att jag vill att Alle ska vara med. Pappa gav min pressent idag och det innehöll pengar så det tackar jag så mycket för, jag ska köpa ett mamma barn halsband som jag har sucktat efter ganska länge nu. Tack så mycket min älskade pappa <3 Mamma kände sig lite dum att hon inte hade med sig min pressent men det gör ju inte mig något om jag får den på lördag i stället =) Gabriella fick jag oxå en pressent av, den innehöll en receptbok med 200 chokladbakverk *mumma*, och så var det en strut med choklad och en strut med badsalt, ett luktljus och ansiktsmasker.. så jag kan verkligen ha myspysbad sen när Alle är hemma och kan passa Olivia så länge! Tack så mycket gumman!! <3

Tack så mycket för att ni gjorde min dag så bra =)

Men älskling, jag saknade dig verkligen idag! Vi får göra något mysigt i helgen du, jag och Olivia! <3
Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback