Badet

2011-09-18 @ 22:55:59 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När vi kom hem så tog jag och Olivia ett bad tillsammans för första gången. Sååå himla mysigt var det och hon var jätteglad och sprallig=) Men shit vilken skillnad på temperaturen på vattnet.. 37 grader är inte vad jag brukar bada i.. jag la i termometern i vattnet förra gången jag badade och då visade den 45 grader.. så badet idag var kallt för mig men såå värt det.. mysigaste badet ever!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha näe de är lite därför som de blivit Emils grej att bada med lilleman....de är för kallt vatten för oss damer! ^^

2011-09-19 @ 19:15:21
URL: http://friidutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback