Framkalla...

2011-09-17 @ 19:27:26 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det blev en mysig kväll igår! Tacos och film bara vi två <3

Idag var vi in till stan och fikade med Therese, Nathalie och Thomson.. Sen efter det så åkte vi hem till Thomson och åt pizza.. gottigt var det!

Just nu så ska jag fixa med bilderna vi ska framkalla.. skitstörigt för när jag laddade upp dom på sidan jag ska framkalla ifrån så var ALLA bilderna i för smått fortmat så får sitta och göra alla bilderna störr för att få så som jag vill ha det.. skitiiriterande och göra det med typ 100 bilder.. *pust stånk o stön* men ja bara att ta tag i det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback