Hejdå Gabriella

2011-09-29 @ 20:29:47 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag sa vi hejdå till Gabriella som åkte hem till sthlm igen. Trist att du åkte gumman, vi saknar dig! Det blev skittomt här hemma när du åkte.. Tur att Alle kommer hem imon!

Jag har inte gjort så mycket idag, jag och Olivia skulle ha följt med Gabriella till stan och lämnat henne vid bussen.. och så skulle vi gått och köpt mitt mamma barn smycke.. men Olivia har varit så ostabil i magen hela dagen så jag ville inte ta med henne in dit ifall hon skulle få någon skrikattack..

Jag fick hem kläderna som jag beställde.. blir nog fint men stör mig på att skjortan satt som ålaskinn om jag knäpper den.. så får nog ha den och ett vitt linne under.. blir nog bra det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback