Kolik??

2011-09-24 @ 14:05:09 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Nä fy vilken natt.. Olivia hade tokont i magen och var helt otröstlig i nästan 2 timmar =( min stackars underbara tjej! vet inte vad jag ska göra heller.. googlade på kolik och fick upp massa saker som jag kan prova att undvika.. men hallå, inte få dricka kaffe?? hur fasen ska jag då orka? hmm.. det kanske räcker om jag drar ner på kaffet..? och så får jag undvika det andra.. men jag undrar jag om det är kolik hon har.. borde hon inte skrika typ hela tiden då?? någon som har/haft barn med kolik som vet?? borde hon inte fått det tidigare?

Alexander kom hem igår! jätteförkyld är han stackarn så han gör inte många knop.. men han myser en massa med Olivia så kan jag sköta resten =) han matade henne med flaskan igår, det gick finfint! det såg så mysigt ut att jag nästan blev avis, men hallå jag matar henne ju alla andra gånger haha knasigt det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback