Rusta och ÖoB

2011-09-07 @ 21:11:57 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter att vi hade varit på BVC så åkte vi till Västervik med Denise. Hon skulle till Rutsa och ÖoB och undrade om vi ville följa med så det gjorde vi. Jag hittade lite grejer som jag tyckte att vi behövde hehe. Vi var bara där uppe på en snabbvisit så vi hann inte åka och träffa Therese och barnen men det tar vi en annan dag :D jag träffar er ju på Lördag <3

När vi kom hem så fick Olivia ligga i sin säng en stund medan jag fixade och plockade med det som jag hade köpt. Jag hörde hur hon jollrade och pep och skrattade där inne så jag var ju tvungen att gå in och kolla till henne och se vad som var så roligt. Hon tyckte helt enkelt att mobilen var himla rolig även att den inte snurrade eller lät något ^_^


Hon gillar verkligen musikmobilen :D


Vår underbara <3
Det syns att hon är uppspelt =P


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Sötnos!! kram

2011-09-08 @ 17:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback