Sempers magdroppar

2011-09-24 @ 20:22:51 | Publicerat i: O 0-6 månader | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Sånna här dagar vill vi INTE ha fler av fy fasen säger jag bara!! Flera gånger under dagen har Olivia fått riktiga krampattacker i magen och varit helt förtvivlad... det slutade varje gång med att hon gallskriker och vrider sig i min famn av smärta, och jag sitter och håller om henne och vyssar och gungar och gråter över hur synd det är om min älskade lilla flicka som annars alltid är så glad =(

Jag googlade på sempes magdroppar som Olivia har fått nu i ca en vecka.. och hittade flera inlägg på olika forum där föräldrar skriver att barnen har fått mer ont i magen av dom dropparna än vad dom hade innan.. såå dom dropparna skiter vi i nu rent ut sagt!! hoppas, hoppas, hoppas att der beror på dropparna så hon blir bättre fort! klarar inte av att se henne ha så ont!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback