Svar till S

2011-09-09 @ 00:25:18 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

S om MVC: Fick du göra gyn-undersökning? Ska också snart på efterkontroll och funderar lite på om jag behöver göra undersökning :p

Jag behövde inte göra någon undersökning faktiskt. Blev rätt förvånad för jag trodde att det var den huvudsakliga orsaken till efterkontroll, men tydligen inte. Det gjorde inte mig något att jag slapp, det är ju inte direkt något man ser fram emot att göra precis ^_^

Kommentarer
Postat av: S

Haha, jag håller ned dig :) man är ju alltid glad om man slipper. Känns ju som om att man har " visat upp sig " tillräckligt med tanke på förlossningen :p

2011-09-09 @ 03:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback