Gnälliga ungar..

2012-04-25 @ 23:22:00 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter ett träningspass tidigare ikväll så ligger jag nu i min säng och hoppas på träningsvärk imon.. lite sjukt.. men då vet jag ju att det tar och att musklerna fått jobba!

Tidigare idag så hade vi Sandra och Elwin på besök.. men jäklar vad ungarna var gnälliga.. inget var bra typ.. det slutade med att Sandra och Elwin åkte hem tidigare än tänk, tråkigt när det blir så.. men men så är det ibland! Vi får ju i alla fall trösta oss med att båda ungarna var gnälliga och inte bara den ena ;)

Olivia fick sin välling redan vid 18:30 idag för hon va så trött och gnällig, så hon sov vid 19.. ovanligt men skönt för mig att få pusta ut efter den här dagen! Det lär bli tidig uppstigning imon.. men vad gör det?!? kanske jag kan träna på förmiddagen om Olivia behagar att sova en stund!

Nu ska jag sova.. och hoppas på att Olivia sover ett par timmar till innan hon vill över i min säng =P jag orkar inte krongla om nätterna när hon är ledsen, bättre att hon får sova hos mig då så att vi får vår sömn =)

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback