Mycket text!

2012-04-03 @ 22:59:02 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jäklar vad dålig jag har varit på att blogga.. det är ju inte klokt egentligen!

Dagarna på Öland var bra, förutom att Olivia fick en släng av magsjuka och bajsade så mycket så att lillrumpan var stopljus röd.. usch det var synd om henne! men nu mår hon bra och rumpan är fin igen =)


Lite vagnmys med Amore <3

Helgen var helt ok, lite tråkigt att Alle jobbade ett extrapass så vi hann inte ses så mycket.. men det får vi igen helgen som kommer.. då är han hemma torsdag till tisdag morgon.. DET är lyx =)

Igår var sista gången på babysimmet för den här terminen.. det har verkligen varit roligt och givande.. så jag tänker nog faktiskt hoppa på höstterminen också! =)

Mina MBT-skor kom hem igår, Supersköna och fina.. så gick en liten sväng med dom igår.. i morse kändes det kan jag lova! träningsvärk i ryggen!! underbart då vet jag ju att musklerna arbetar rätt!!

Idag tog jag och Olivia en sväng till Kalmar med Denise.. länge sen vi sågs så det var trevligt! Köpte en halkmatta till badkaret så Olivia kan sitta där utan att fara omkring som en ål =) och så köpte jag en födelsedagspresent till min älskling som fyller år snart <3

Jag har gått i MBTna hela dagen och är lite lagom mör i kroppen, så ikväll hoppade jag över mitt pass på crosstrainern.. det blev lite magövningar i alla fall.. och jag känner mig nöjd med det.. jag lär nog ha träningsvärk imon ändå =P

Nu ska jag palla mig upp ur sängen igen för att dricka vatten, sen ska jag sooova och så håller vi tummar och tår att mardrömmarna håller sig ifrån Olivia inatt!

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback