Olivias påskpressent

2012-04-08 @ 22:50:00 | Publicerat i: O 6mån-1år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Tokigt söt elefant(givetvist) från märket Lamaze.

Den prasslar i öronen och snablen.
När man trycker på benen så tutar det i olika torner och så luktar den vanlij =)

Den här söta fick Olivia syn på när vi var på Oj Toy i Kalmar förra veckan.. Överlycklig och ville absolut ha den men jag tyckte att den var lite dyr och tyckte inte riktigt jag hade råd med den, så vi gick därifrån utan och Olivia var inte alls glad.. Jag berättade för Alle att hon blivigt så glad först och sen ledsen för hon inte fick leka med den.. Så när han kom hem i torsdags hade han med sig denna söta elefant hem.. Olivia blev så glad så hon nästan började gråta hahaha snacka om att verkligen gilla något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback