Död bil och tandläkarbesök

2012-08-21 @ 22:59:32 | Publicerat i: | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag har Olivia haft barnvakt en liten stund.. Pappa kom hit och jag gjorde mig i ordning för att åka till tandläkaren och sen handla.. Säger hejdå till Olivia som blir ledsen.. Går ner och sätter mig i bilen och svaret jag får när jag vrider om nyckeln är: dujujujujuj.. Stendöd.. Jaha.. Bara att rusa hem igen, be pappa om att låna hans bil och sen for jag iväg..!

Väl hos tandläkaren får jag vänta en stund och hinner då stressa upp mig för att dom ska hålla på och rota mig i munnen.. Men när jag sen sitter i stolen blir jag lugn.. Så e det alltid.. Varför målar man upp skräckisar när man vet att det kommer gå bra?!? Ialf domen löd: du har inga hål, men använd tandtråd och "borstar" dagligen.. Nöjd med det åkte jag till maxi och sen vidare hem till min sessa som vilade middag:)

Ikväll har min mor och Valle varit på besök en sväng.. Vi pratade om lite allt möjligt och sen var det nattningsdags för Olivia så då åkte dom hem..

Nu ska jag försöka sova.. Hoppas jag somnar fort! Hatar att vrida och vända på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback