Feberfri

2012-08-09 @ 21:39:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja idag har Olivia varit feberfri men trött och gnällig.. Skönt att febern försvann så fort :)


Bara för att få klaga lite så fattar jag inte vad som har hänt med Olivias sömn!! I början av sommarn sov hon skitbra, 19-7 i sin säng utan problem.. Men nu, nu vägrar hon ligga i sin säng, hon vägrar sova om hon inte får sova i min famn eller intill mig i dubbelsängen.. Jag vet inte vad jag ska ta mig till riktigt.. Jag kan ju inte låta henne gråta sig till söms heller.. Jag vet inte vad jag ska hitta på..


Kommentarer
Postat av: S

Skönt att hon slipper febern nu. Jag tror att hon krånglar med sömnen pga att Alexander har börjat jobba igen. Hon kanske är rädd att mamma också ska "försvinna"?! Hoppas det blir lite bättre snart allafall. Elwin har krånglat med sömnen i flera nätter.. Fasen så slut man blir :/ puss från oss!

2012-08-10 @ 08:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback