Höst!??

2012-08-22 @ 22:31:38 | Publicerat i: | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

När vi vaknade vid 8(!!) i morse så var det fortfarande skumt ute.. Regnigt, grått och kall luft blåste in genom det öppna fönstret! Rena rama höstmorgonen.. Och vet ni vad? Jag tyckte det var supermysigt, jag tror jag längtar lite till den riktiga hösten..! Knasigt egentligen men det ska bli mysigt med mörka kvällar, tända ljus, filtar i soffan och mysiga varma kläder!

Dagen spenderade vi ihop med Sandra och Elwin.. Lika trevligt som alltid <3 Mammorna pratade igen 2 veckors prat och barnen lekte igen 2 veckor lek.. Olivia har börjat med en riktig dumhet!! När hon inte får som hon vill eller att man är i vägen enligt henne så drar hon en i håret!?! Hon har gjort det på mig flera gånger och idag gjorde hon det på Elwin flera gånger.. Vet inte vad hon har fått det ifrån?!? Elakt är det ialf! Men det kunde ju vart värre, hon kunde ha bitit, så det är jag glad för att hon inte gör... Än... =/

Nä nu ska jag sova!

Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback