Skor, igen..

2012-08-03 @ 22:27:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, nu har Olivia vuxit ut sina sandaler som vi köpte till henne för 2-3 månader sen.. Galet vad fort det ska växas.. Så idag fick vi snällt åka in till skoaffären och köpa nya, hittade ett par på rea så det var ju ialf bra :)

Förutom vår tripp till skoaffären så har vi lekt, massor! Vi (mamman ;))har gjort kakor i sandlådan, lekt med hundarna, kört dockan Sara i vagnen och lekt med vatten.. Vattenleken skulle bara vara lite lugn och fin så jag hällde upp vatten i ett spann som hon kunde plaska lite med... Jag tittade bort några sekunder och när jag tittade tillbaka hade busungen klättrat i spannet och satt och badade, med kläder och blöja.. haha det var jäkligt sött faktiskt och hon var ju supernöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback