Eftermiddag

2012-12-20 @ 22:52:10 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Efter att Olivia och jag sovit middag idag så skulle vi träffa Sandra och Elwin ute, men så ringer hon och säger att hennes nycklar inte är hemma så hon kan inte gå ut.. Såå Olivia och jag gick hel enkelt hem dit och umgicks ist, blev himla bra det oxå! God mat, massa prat för mammorna och massa lek och dumheter gjorda av barnen!

Det märktes på Olivia vid nattningen att hon lekt slut på sig idag.. Drack sin välling la sig till rätta och somnade, så lätt brukar set aldrig gå! Men sen har hon varit himla orolig och bökat och gråtit och varit himla mammig så hon fick komma till mig och sova.. Rätt vad det är skriker hon rakt ut och gråter en stund sen är det bra igen.. Misstänker en kindtand, det har jag gjort länge men den kommer ju aldrig!! Nu blöder det när man borstar så nu borde den komma snart! Dumma tänder sluta plåga min lilla flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback