Dyrt samtal...

2012-02-01 @ 22:55:32 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag fick en räkning från Kalmar landsting för någon dag sen och började fundera på vad fasen det var om... så öppnade jag och såg att det ska betalas 60 kr för receptförnyelse.. ok visst jag ringde till vårdcentralen och förnyade min astmamedicin i mitten på januari.. men alltså 60 spänn för det!! det va fan ett dyrt samtal.. kalla mig snål.. men 60 spänn för att fylla i lite på en dator och skicka till apoteket.. jag vet inte.. men tycker det är lite sjukt faktiskt... men men får väll vara glad att dom inte ville lyssna på mina lungor igen.. det hade kostat 200.. så nått bra är det väl då...

Anledningen till att jag skriver om det nu är för att jag såg räkningen nu innan jag la mig och har legat och irriterat mig på det ett tag och kunde inte somna.. så jag var tvungen att skriva och få ur mig det..

Nu känns det bättre! God Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback