Helgen

2012-02-12 @ 22:05:55 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Olivias feber höll i sig till igårkväll.. men hon va ju rätt pigg ändå.. fattar inte hur hon orkar hålla på och leka så mycket när hon har feber.. men ja, barn tål ju lite mer än vuxna ^_^

Vi stannade i alla fall hemma medan Alle åkte till affären och handlade.. så fick han lov att fara förbi apoteket och köpa nässpray till Olivia och en snorsug.. jag hade velat ha en sån som ser ut som en pipett men det fanns inte på kronans droghandel så jag fick hem en sån där som jag ska suga i för att få ut snoret.. har dock inte provat den ännu men det blir säkert bra!

På sena eftermiddagen så kollade Alle och Olivia på hockeyn och jag gick ut på en promenad med mamma.. skönt att kunna svänga lite med armarna när jag gick hihi det va länge sen =D

Igår var även den dagen då vi får äta lite vad vi vill.. det är ju då man ska passa på med lite godis och kanske någon lite onyttigare mat.. men så blev det inte.. kött och rotfrukter i ugn blev det.. och japanmix som snacks vid tvn.. inte ett så himla onyttigt val tycker jag =)

Idag har hon inte haft någon feber vårt lilla <3, men vi har hållt oss inne och bara myst hela dagen.. min pappa bjöd vi hit på lite fika och sen efter att han gått hem så har vi bara sett film och lekt med Olivia.. filmerna vi såg var Jägarna 2 gillar man ettan så gillar man tvåan! och så såg vi Cowboys and aliens, den var bra den också =)

Olivia sover inte ännu.. hon sitter här i mitt knä och tjattrar för fullt.. vi brukar låta henne vara med på söndagkvällarna eftersom att det är Alles sista kväll med oss innan han åker tillbaka till Växjö.. jag tycker hon börjar kännas varm igen.. hoppas inte hon fått feber igen för imon är det babysim och det vill vi ju gå på! Jag får ta och tempa henne så får vi se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback