Ont gör det =(

2012-02-04 @ 23:56:37 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 3 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Neeeeej, jag vill inte! inte nu igen..=(

Jag vet inte vad jag har gjort men fy fan(!!) vad ont jag har.. vet inte vad jag har gjort med ryggen.. det värker från skuldrorna och ner till svanken och vidare ner i benen.. och så höfterna.. givetvis.. när fasen ska jag slippa känningar av foglossningen?? ska jag behöva ha skiten länge eller?? att svanskotan värker lite då och då kan jag leva med.. men när höfterna låser sig och värker så jag håller på att ramla ihop, det är inte riktigt ok..

Hoppas att värktabletten ska kicka in snart så att jag får sova!

Kommentarer
Postat av: Thess || Linneas mamma

Det finns dom som får problem av foglossning resten av livet... så vet du de ;)

2012-02-05 @ 08:10:26
URL: http://tstruwe.blogg.se/
Postat av: Angelica

upplyftande...^_^

2012-02-05 @ 21:01:00
Postat av: ...

Kan vara ishias nerven

2012-02-07 @ 14:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback