snuva, hosta och ont i munnen

2012-02-10 @ 22:22:51 | Publicerat i: O 6mån-1år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Hemsk natt hade vi.. Olivia är jättesnorig, lite hostig och så hade hon jätteont i munnen.. så hon grät sig igenom största delen av natten.. stackars lilla älskling, det gör ont i mig att se hur ont hon har och hur jobbigt det är för henne att vara så snorig.. jag fick sitta upp och ha henne på bröstet.. då kunde hon sova lite..

På eftermiddagen så kom några av mammorna och barnen hit på lite fika.. mycket trevligt! =)

Nu ikväll så kom Alle hem, det är så underbart att se hur lycklig Olivia blir varje gång <3
Jag fick ta ett välbehövligt långt varmt bad efter att vi ätit god mat! Nu sitter jag med Olivia sovandes på bröstet.. hon är så rosslig och nu har hon fått feber också.. stackars lilla hjärtat.. gissar på att det blir en tuff natt till! Men vi kan ju turas om inatt som tur är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback