Träna....?

2012-02-12 @ 22:18:53 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Alla är så duktiga och tycker det är så kul och skönt att träna, lägger upp sina resultat och visar hur duktiga dom är..

Själv avskyr jag att träna..(Det syns tänker ni ;)) det är ju skittråkigt och jobbigt! jag fattar inte det sköna och det roliga.. att bli varm, svettig och äcklig nej.. det tycker jag inte alls om faktiskt!

MEN nu tillhör jag ju inte dom som har turen att vara smala utan att behöva anstränga sig.. så jag tränar ju ändå.. kanske kommer jag till en punkt när jag tycker det är roligt och skönt!?! jag hoppas det för jag vill ju tycka att det är roligt.. men just nu får jag tvinga mig till det.. kanske är det så för många till en början??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback