Vattendjur

2012-02-13 @ 15:37:57 | Publicerat i: O 6mån-1år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Det är verkligen roligt med babysimmet! Olivia älskar det och jag tycker ju såklart det är riktigt roligt också.. idag fick vi öva på att hälla vatten på barnen så att dom får vatten i ansiktet och så.. det var inga problem med Olivia det, hon är så van eftersom att jag oftast tar duschen för att skölja ur schampo ur håret på henne och brukar då passa på att öva lite på att få vatten i ansiktet(givetvis när jag sköljt ur schampot, men det fattade ni nog ändå) vi fick även öva på att barnen ska ta tag i stången som är vid bassängkanten.. tror ni Olivia ville det?? Nej givetvist inte, hon skulle ta nästa steg på en gång och klättra upp på kanten.. hon lyckades nästan men inte helt.. hon är så duktig mitt lilla vattendjur =) Nästa vecka ska vi gå igenom dyket.. det blir spännande! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback