Nehe..

2012-01-04 @ 21:02:35 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 1 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Natten blev inte bättre med Alvedon.. eller ahh första halvan var ju bra, men sen var det samma visa igen.. snutta.. inte snutta.. ledsen.. snutta.. inte snutta.. ledsen.. o.s.v.. =/ Såå ikväll provar vi helt enkelt att dricka godnattvälling får vi se om det kan hjälpa henne att sova bättre.. mina ideer är snart slut.. men ja gska ju till BVC den 19:de så jag får rådfråga då om jag inte kommit på något innan dess..

Idag har vi haft besök av Sandra och Elwin.. givetvis lika trevligt som vanligt! Vi skulle gå en promenad men det blev bara fram och tillbaka till affären haha så blir det ibland.. men till vårt försvar så började det faktiskt att regna :P sen blev det bara mys här hemma.. massa prat och skratt =D

Nu sitter Olivia och jag här och ser lite på tv.. vi ska snart gå o lägga oss tänkte jag =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för idag! Alltid lika trevligt <3

2012-01-04 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback