tröööött

2012-01-20 @ 23:05:59 | Publicerat i: Vardagligt | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Ja, dagen blev inte riktigt som tänkt.. vi skulle ha träffat mammorna och fikat med dom men det blev inte så..  jag kom i säng jättesent igår och så när jag väl la mig så hade jag skitont i ena bröstet för att det var så fullt.. och låg jag typ och väntade på att Olivia skulle vakna.. men inte gjorde hon det inte, så där låg jag och precis när jag somande till då vaknade hon.. så typiskt.. men hon fick komma över till mig och snutta, hade så otroligt ont så jag stod knappt ut! Så trött är bara förnamnet av vad jag har varit idag!

Lite smått och gott ar jag ändå fått gjort.. tvättat, coh gjort det dagliga plockandet av saker.. och så var jag till affären en sväng.. skulle egentligen gått promenad också men jag pallade inte.. så vi gick hem och lekte en stund i stället jag och Olivia!

Nu ikväll så kom Alle hem så vi har bara tagit det lungt och myst och så.. nu när som hellst ska jag gå och lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback