Dammsugare

2012-01-03 @ 21:15:13 | Publicerat i: Bilder | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Jag glömde vist bort att blogga sen igårkväll^^

Strax efter att jag hade publicerat "lyxinlägget" så vaknade Olivia och min pappa kom hit.. så det blev frukost till olivia och sen på med kläder för att sen åka iväg till Västervik och träffa Therese och barnen =) Alltid lika roligt att åka till dom! Vi gick en promenad fram och tillbaka till Maxi oxå.. låter inte mycket men det är faktiskt en bit att gå! Vi åkte hem frammåt 16 tiden, då var Olivia helt slut så hon slocknade så fort pappa startade bilen och sen sov hon hela vägen hem hehe

När vi ändå var i västervik så passade jag på att gå in på El-giganten och köpa en ny dammsugare.. Så äntligen äntligen har vi en ny! Den är superbra och låter typ inget alls, jag är supernöjd verkligen!

En sån här blev det i alla fall:

Elektrolux Ultrasilence Green


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback