Dagens bestyr

2012-07-09 @ 16:01:00 | Publicerat i: O 1år-2år | Inlägget har 0 kommentarer
Följ mig via Bloglovin! | Till Startsidan!

Idag var vi iväg för att 1års fotografera Olivia.. Tur att han som fotade hade bra tålamod för det är inte lätt att få till bra bilder på vårt yrväder! men jag fick kolla igenom bilderna lite snabbt efter att vi var klara och jisses vilka fina bilder!!  Jag längtar tills vi får hem dom!
 
Efter att vi hade varit iväg så åt vi lite och sen fick Olivia sova.. När hon vaknade så gick hon och jag ut och lekte i några timmar, vi gick en liten promenad på skogsstigarna och hittade några blåklockor som vi tog hem och satte i vatten.. Men det som var messt spännande var att gå på bron som går över bäcken.. vi stannade till och slängde i lite pinnar och löv som låg på bron och det var ju givetvist väldigt spännande!
 
Lite alltmöjligt har vi gjort och nu är mamman heelt slut och genomsvettig(det är ju inte direkt kallt ute om man säger så).. Olivia röjer vidare med farmor och pappa hehe, helt otroligt vilken energi hon har detta barn.. men det är ju bra att hon håller igång för hon sover så jäkla bra om nätterna då :D hela den senaste veckan har hon sovit 19-7 utan några direkta avbrott.. något litet pip efter nappen bara annars så har det inte varit något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback